Les rêveurs
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -19%
PC portable MSI Gaming Pulse 16” -Ultra7 155H ...
Voir le deal
1299 €

Patch - 22/04/09 - BigBeam city

2 participants

Patch - 22/04/09 - BigBeam city Empty Patch - 22/04/09 - BigBeam city

Message  Prunelle Jeu 23 Avr 2009, 18:16

Journey through the new BigBeam region and discover BigBeam city! Fabulous adventures are waiting for you! Reach this new region from Eversun North and enjoy these city quests:

* Wu Hai's Love Letter (lvl 30): help Wu Hai to win Mei Xiang’s love.
* Selling-Flower Sister and her brother (lvl 30): help flower seller A Ro and find her lost brother.
* Brothers' Argue (lvl 40): help BigBeam city’s inhabitants to drive out bandits from the surroundings of the city.
* The soul-lost Boy (lvl 55). Help mother Zhang rescue her sick son Xiao Bao by getting all necessary materials to Comfort Witch who is able to prepare the needed treatment.
* The lost Herbal Wine (lvl 55). A girl stole the Herb Wine from the shop assistant. Bring the Herb Wine back to the assistant.
* Blood Sucking Orchid (lvl 55). Help Yuan Bo and get a medicine to heal her beloved Meng Xue.

Completing each of these quests will enable you to get extra exp points and fabulous chests, where you will find interesting items.

If you are still hungry for some adventure, a lot of hero quests are waiting for you!

* The newbie Taoist Qien Zhe (lvl 25). Help Qien Zhe and defeat monsters in BigBeam surroundings.
* Qiou Yuanshan's request (lvl 30). Qiou Yuanshan asked you to defeat Ladybugs and Glossy Gendarme Monster. Show your spirit!
* The crazy dogs (lvl 40). Mai Lao asked you to kill monster dogs. Don’t disappoint her!
* Yi Lian's request (lvl 40). Yi Lian asked you to kill some monsters. Do your best!
* Zue An's Dish (lvl 60). Refining master Zue An asked you to collect some special fish sashimi for him. A funny quest for aspiring cooks…
* Bo Pingyun's request (lvl 60). Bo Pingyun and Qiou Yuanshan are from the same gang. They got a news that there are strange things happening around BigBeam city. Collect news and report to them.

Every time you complete these quests, you will get fabulous chests of items, extra exp points and Devil-Covering Kunlun Mirrors (lvl 30-60)! Also, if you collect testimonies from all the above hero quests, you will get a special level 55 stone for your armor and weapon!

As you see, you will have plenty of quests to choose from… but DOMO has still something else in store for you!

Check the game shop for these special items:

* Revive item: it resurrects the character, recovering lost XP and HP, avoids weakening effect. This item is available in three versions - lvl 1, 2 3 - recovering 33%, 66% or 100% XP and HP.
* Weapon Drilling Tool: used to carve an onyx slot into a weapon (max 4 slots). This item is available in three versions – beginner, intermediate, advanced – depending on the weapon level – lower than 30, 50 or 60.
* Armor Drilling Tool: used to carve an onyx slot into a armor (max 3 slots). This item is available in three versions – beginner, intermediate, advanced – depending on the weapon level – lower than 30, 50 or 60.
* Weapon Demote Jade: a strange crystal that is able to lower weapon level limit. It has a good chance of success, but it also raises level limit if unsuccessful.
* Armor Demote Jade: a crystal that is able to lower armor level limit. It has a good chance of success, but it also raises level limit if unsuccessful.

See you in BigBeam city!

GameTribe Team
Prunelle
Prunelle
Sage rêveur

https://reveurs.forumperso.com

Revenir en haut Aller en bas

Patch - 22/04/09 - BigBeam city Empty Re: Patch - 22/04/09 - BigBeam city

Message  Prunelle Jeu 23 Avr 2009, 18:17

woua wouah wouahh !
en voici en voila des nouveautés !
ca a l'air sympa cette nouvelle ville.

Tiens apparemment maintenant ils gardent les noms chinois des PNJs, c'est mieux que Jones Marshall Laughing
Prunelle
Prunelle
Sage rêveur

Message  Ryutaro Ven 24 Avr 2009, 12:23

Attention, la MAJ apporte aussi son lot de changements/bugs. Voila ce que j'ai constaté/entendu de mon coté :

(Note : je met un * à la fin si le problème a été constaté par d'autres joueurs.)

- Le pet cible le même monstre que nous mais ne fait rien du tout quand nous sommes attaqués *
- Souvent, il y a un décalage entre le moment ou un monstre n'a plus de HP et sa mort
- Les skills ont du mal à sortir quand on clique dessus *
- Quand une déconnection survient en plein vol, on réapparait coincé dans le décor
- Un bug graphique est présent sur le Blue Samurai Outfit (des éléments du costume virent au blanc) *
- Un PNJ nécessaire à la Dancer Life Quest lvl 20 aurait disparu
- Il serait possible de réssuciter en accédant au Kash Shop (?)
- Désormais, il faudra gagner trois fois plus d'xp pour passer un level de la tranche 61/65 *
- Certains titres procurent un bonus HP une fois équipés. *

Voila.

Si vous aussi vous constatez des trucs bizarres, parlez en ici et reportez ces phénomènes sur le topic dédié du site officiel (en anglais) histoire de faire bouger les choses.

Dernière édition par Ryutaro le Sam 25 Avr 2009, 14:59, édité 1 fois
Ryutaro
Ryutaro
Rêveur de jade

Message  Prunelle Ven 24 Avr 2009, 20:03

Hier j'ai eu un plantage dans la nouvelle zone
et au démarrage du jeu, le logo Domo est tout déformé Smile

Sinon le pet qui défend plus et le Pnj danseur qui disparait, ce sont des bugs qu'il y a déjà eu lors de mises à jour précédentes. Donc ça devrait vite être réparé !
Prunelle
Prunelle
Sage rêveur

Message  Ryutaro Sam 25 Avr 2009, 12:09

Oui ! Chez moi aussi le logo est devenu tout plat ! XD

Sinon, pour le PNJ (enfin, "les PNJ" car j'ai entendu dire qu'un PNJ d'une autre life quest a lui aussi disparu), j'avais lu çà également.

Sinon, je reviens sur ce point :

- Il serait possible de réssuciter en accédant au Kash Shop (?)

En fait, j'ai compris le truc car je suis mort hier soir (bouh !). Désormais, nous avons la possibilité de ressuciter, avec une récupération plus ou moins importante de nos XP/HP perdu, moyennant du Kash. Si je me souviens bien, la résurection avec 100% des XP/HP perdu coûte 96 Kash Points.

Abusé...

Edit : Bon ben je suis dead de nouveau... j'en profite pour prendre des notes et vous expliquer comment ça se présente :

- Revive lvl 3 = 100% des XP/HP = 85 Kash Points
- Revive lvl 2 = 66% des XP/HP = 60 Kash Points
- Revive lvl 1 = 33% des XP/HP = 35 Kash Points

Abusé donc...
Ryutaro
Ryutaro
Rêveur de jade

Message  Contenu sponsorisé

Contenu sponsorisé